
26 Aralık günü Bilgi Management Club’ın dönemi ve seneyi görkemli bir şekilde projenin ikinci ayağıyla kapattığı eğitimde programında ise İK, Yönetim ve Pazarlama alanlarında toplam üç panel-konferans gerçekleşti. Bunlarda ilki olan “Ben Kariyerimin Mimarıyım!” isimli İK panelinde, Alarko Holding İK Direktörü Kıymet Çiğdem ve Anadolu Grubu İK Direktörü Osman Alptürer katılımcılara kariyerlerinin müteahhidi, mühendisi, mimarı ve hatta işçisi olmaları mı gerektiği, yoksa yapılmış bir binaya yerleşip orada oturması mı gerektiği ile ilgili, yani kariyerlerini ne yönde şekillendirmeleri gerektiğiyle ilgili birer sunum yaptılar.

“Yönetimde yeni trendler ve trend geliştirenler” isimli yönetim panelinde ise konuklar, Turklider.org sahibi ve kurucusu, öğretim üyesi Bülent Şenver, Indus danışmanlık kurucu danışmanı Efsun Yüksel Tunç ve Turkcell Akademi İş Destek Genel Müdür Yardımcısı Selen Kocabaş idi. Konuk konuşmacılar, mükemmel enerjileri ve karizmatik duruşlarıyla lider yönetici kavramını, koçluk kavramını ve yönetimin temelleri ile yeni dünya düzenindeki değişimlere yönetim stratejileri açısından nasıl yaklaştıklarını dinleyicilerle paylaştılar.
“Herkes Biraz Pazarlamalı Mıdır?” isimli pazarlama panelinde ise gittigidiyor.com Pazarlama Direktörü Hakkı Arıkan, Infomag Yayıncılık Pazarlama Direktörü Emin Görgün, Bilim-İlaç Pazarlama Direktörü Okan Öncel ile Arel Üniversitesi öğretim üyesi ve pazarlama uzmanı Dr. Zeki Yüksekbilgili katılımcı konuklardı. Okan Bey'in iş dünyasındaki pazarlamaya dair yaptığı faydalı bir girişin ardından Hakkı Bey'in “viral marketing” verdiği bilgiler ve paylaştığı örnekler ile devam edip, Emin Bey'in tam da panelin başlığını göz önünde bulundurarak yaptığı sunumu, Zeki Bey kendine has eğlenceli ve bir o kadar da zihin açan üslubuyla yaptığı müthiş “Yeni Pazarlama” sunumu izledi.